Analist Resurse Umane

Scopul Jobuluu: realizarea documentelor aferente relatiilor de munca cu respectarea prevederilor legislative si a structurii iererhice interne.

Responsabilitati & Atributii: Evidenta personal

  • participa la elaborarea, organizarea si arhivarea documentelor si dosarelor de personal;
  • faciliteaza circulaţia documentelor între departamentele care sunt implicate în realizarea lor;
  • intocmeste documentele pentru: angajare, schimbarea functiilor, modificare de salarii, acordarea primelor si a sanctiunilor, incetarea contractelor;
  • actualizeaza datele din contracte prin acte aditionale atunci cand intervin modificari;
  • tine evidenţa concediilor personalului;
  • cunoaste legislatia in domeniu si mentine documentele in conformitate cu modificarile legislative;
  • colaboreaza cu Departamentul Financiar pentru realizarea platii salariilor prin introducerea tuturor informatiilor in softul de salarizare;
  • mentine legatura cu managerii de departamente pentru a obtine informatiile necesare platii salariilor in timp util – referate angajare, modificari salarii, formularele de colaboratori.
  • realizeaza la cererea managerului ierarhic superior documente, statistici si rapoarte specifice.
  • respecta procedurile de lucru privitoare la postul sau;
  • pastreaza confidentialitatea privind actiunile prezente si viitoare din cadrul departamentului in care isi desfasoara activitatea;
  • este responsabil de efectuarea tuturor sarcinilor specifice primite de la nivelul ierarhic superior conform termenelor si cerintelor de calitate;
  • propune masuri pentru imbunatatirea si planificarea eficienta a activitatii din departament;
  • răspunde constructiv schimbărilor intervenite în mediul de lucru şi îndeplineşte alte sarcini de serviciu încredinţate de managerul ierarhic superior.

Conditii  de lucru

Program: conform contractului individual de munca

Activitate: individuala si/sau de grup

Durata concediului de odihna: conform contractului individual de munca

Durata acomodarii pe post: 90 zile pentru posturile de executie

 

Competenta Profesionala

Pregatire profesionala

  • Absolvent studii superioare;

Experienta necesara 

  • Experienta de minimum 1 an pe un post similar;

Competente si Abilitati

  • Interes pentru domeniul specific;
  • Abilitatile si aptitudinile necesare: aptitudini analitice, capacitate de mobilizare rapida, initiativa, rezistenta la stres, meticulozitate, creativitate si originalitate. aptitudini previzionale, decizionale, organizatorice, de coordonare si control, abilitatea de a desfasura mai multe activitati simultan, orientare spre rezultate, onestitate si confidentialitate, capacitate de sinteza si analiza, responsabilitate, abilitati de negociere si comunicare peste medie, spirit de echipa, sociabilitate, receptivitate, rezistenta la stres.

Program de lucru

Luni-Vineri: 09:00-18:00 (1 ora pauza de masa).

Sediu: Otopeni, Drumul Garii.nr 49-51 A.

Se asigura transport din Bucuresti la ore fixe.

Cauți un job?
Te ajutăm noi

Echipa we do HR este gata să te ajute să îți găsești job-ul care să ți se potrivească. Nu mai pierde timpul. Contactează-ne acum.