Coordonator programe @ Concordia

Clientul nostru, ONG-ul Concordia activeaza pe piata din Romania de 26 de ani
avand ca misiune sustinerea si (re)integrarea sociala, familiala, scolara si
profesionala a copiilor, tinerilor si familiilor aflate in dificultate spre o viata autonoma si independenta.

Responsibilități

  • studii superioare, formare in domeniul social
  • abilitate de comunicare si buna relationare cu copiii si tinerii
  • simtul responsabilitatii
  • empatie si rabdare
  • abilitate de gestionare a situatiilor conflictuale
  • abilitate de organizare si gestionare eficienta a resurselor
  • flexibilitate (in comunicarea cu diferitele categorii de beneficiari)
  • experienta minim 2 ani in coordonarea unor activitati similare

Despre job

  • coordoneaza derularea activitatii in toate proiectele sociale derulate in Bucuresti
  • coordoneaza si se implica activ in derularea, aplicarea si dezvoltarea conceptului pedagogic in toate proiectele din Bucuresti;
  • impreuna cu sefii de proiecte identifica si propune spre aprobare conducerii
    necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru desfasurarea in
    conditii optime a activitatii in proiectele de care este responsabil;
  • stabileste obiectivele anuale ale proiectelor din Bucuresti impreuna cu sefii de
    proiecte, in concordanta cu directiile strategice ale Organizatiei si asigura cadrul optim pentru indeplinirea lor;
  • efectueaza evaluarea anuala a tuturor sefilor de proiecte din Bucuresti, conform procedurilor Organizatiei;
  • supervizeaza bugetul proiectelor din Bucuresti si ofera suport coordonatorilor de proiecte pentru buna gestiune a bugetelor alocate;
  • se implica activ si prompt in rezolvarea oricaror situatii conflictuale aparute, luand imediat masurile corecte ce se impun ; transmite informatiile necesare
    superiorului ierarhic, daca este cazul;
  • supervizeaza activitatea de asistenta sociala, verifica punctual dosarele
    beneficiarilor si poate propune instrumente si solutii pentru imbunatatirea
    serviciului;
  • stabileste si mentine contactele cu autoritatile locale si alte organizatii relevante (AJOFM, DGASMB, primarie, Inspectia Sociala etc) si dezvolta parteneriate cu acestea
Cauți un job?
Te ajutăm noi

Echipa we do HR este gata să te ajute să îți găsești job-ul care să ți se potrivească. Nu mai pierde timpul. Contactează-ne acum.