Customer support @ SENSO AMBIENTE

Angajator: SENSO AMBIENTE

https://www.sensodays.ro/

Candidatul ideal

  • Interesat de o cariera în vânzări.
  • Cunoștințe de operare Ms Office (Excel mediu, Word, Outlook  mediu)
  • Studii superioare absolvite 
  • Abilități excelente de comunicare ( verbal, medii virtuale, mail) și negociere
  • Limba engleza nivel mediu
  • persuasiv si empatic , orientare către client / rezultate,
  • Atitudine pro-activa, perseverență ,atentie la detalii
  • capacitatea de organizare si lucru în echipă
  • Experienta profesionala minim 2 ani

Descrierea jobului

  • Preluarea de comenzi și menținerea legăturii cu clienții care au facut diverse solicitari
  • Întocmirea documentelor curente (confirmarea si introducerea de comenzi, facturi, dispozitii de livrare) si transmiterea acestora catre client sau departamentele  interne
  • Contactează clienții  pentru a-i informa cu privire la status.ul comenzilor nelivrate, solduri si debite restante;
  • Derulează campanii telefonice/mail de promovare și vânzare a produselor către clienții  existenți sau potențiali
  • Crearea si activarea in sistem a conturilor de client;
  • Oferă consiliere cu privire la functionalitatea, compatibiliatea si  disponibilitatea produselor din portofoliu
  • Introduce informațiile de comerciale obținute în aplicațiile interne ( fise de client, etc.)   și emite rapoarte / situații periodice
  • Oferă suport in ofertare/documentare echipei de proiecte speciale
Cauți un job?
Te ajutăm noi

Echipa we do HR este gata să te ajute să îți găsești job-ul care să ți se potrivească. Nu mai pierde timpul. Contactează-ne acum.