HR Generalist @ we do HR

Vrei sa lucrezi alaturi de noi? Postul asigura suport pe proiecte de recrutare si administrare personal pentru clientii wedohr.

Responsabilitati

Recrutare:
-Deruleaza intregul proces de recrutare pentru o parte dintre clientii WEDOHR;
– Creeaza si posteaza anunturile de recrutare;
– Identifica si selecteaza cele mai eficiente canale de recrutare in functie de specificul fiecarei pozitii;
– Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;,
– Programeaza, sustine interviurile si administreaza testele psihometrice
– Realizeaza fisa de evaluare a candidatilor selectati,
– Ofera feedback candidatilor.

Administrare personal:
– Administrarea dosarelor de personal (contracte de munca, REVISAL);
– Intocmirea de adeverinte;
– Arhivarea la dosarele de personal a tuturor actelor aditionale/deciziilor salariatilor.

Candidatul ideal
– Studii superioare finalizate intr-un domeniu conex (Psihologie sau Resurse Umane);
– Experienta minim 6 luni in domeniul resurselor umane (recrutare sau admin)
– Cunoasterea legislatiei in vigoare;
– Aptitudini de operare PC (MS Office);
– Capacitate de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica situatii;
– Orice formare/curs in domeniul resurselor umane reprezinta un avantaj.

Alte informatii
– Program 8h/zi;
Biroul este in zona Piata Victoriei, foarte aproape de metrou.

Cauți un job?
Te ajutăm noi

Echipa we do HR este gata să te ajute să îți găsești job-ul care să ți se potrivească. Nu mai pierde timpul. Contactează-ne acum.