Ce să faci acasă, pe timp de vară: cursuri, seriale, sport

Din ce în ce mai multe companii oferă angajațiilor oportunitatea de a lucra de acasă. Iar în plină criză cauză de virusul COVID-19 aceasta pare să devină normalitate pentru piața de muncă din România. De aceea, chiar dacă situația de urgență a trecut este bine să ne antrenăm atât corpul, cât și mintea. Mai ales acum pe timp de vară. Așa că, pe lângă orele multe în care vei lucra dintr-o zonă special creată pentru birou, trebuie să găsești și ceva pentru tine: de la seriale la cărți și de la sport la educație. Iar mai jos găsiți o listă cu toate recomandările noastre:

Cursuri online pe care le poți face de acasă

  1. Khan Academy 
  2. Skillshare
  3. EDX
  4. ALISON
  5. Udacity
  6. UNITAR

Pentru mai multe informații despre aceste cursuri, vă invităm să citiți articolul: Cursuri online GRATUITE pe care le poți face pentru a câștiga mai mult.

Pe lângă cursuri, puteți găsi și o listă foarte interesantă de lecturi: 9 cărți despre bani care s-ar putea să-ți schimbe viața.

De asemenea, vă recomandăm și articolul: 8 podcast-uri care să te inspire în carieră

Seriale: divertisment la tine în sufragerie

  1. Netflix – 7,99 euro / lună

2. HBO GO – 3,99 euro/lună

3. Mubi – 9,99 euro / lună

4. TIFF Unlimited – 5,62 dolari / lună sau 61,60 dolari / an

În această perioadă, unteatru oferă gratuit spectacole live pe site. 

Citește și: 5 filme despre succes la care ar trebui să te uiți

Sport: de la sărituri cu coarda, la bicicletă sau yoga

1. Sărituri cu coarda

Antrenamentul complet de sărit coarda solicită partea inferioară a corpului, dar ajută, de asemenea și la tonifierea mușchilor abdominali, a brațelor și a umerilor. Începeți cu 5 minute de sărituri, apoi creșteți progresiv timpul, până la 15 minute (echivalentul a 30 de minute de jogging) și, după ce antrenament, puteți ajunge și la 30 de minute.

2. Bicicletă și mingea de gimnastică

Bicicleta de apartament vă ajută să fiți din nou în formă și să aveți un nivel mai bun de anduranță. Aceasta ajută la fortificarea mușchilor fără a vă afecta articulațiile și contribuie la definirea siluetei și la arderea grăsimilor. De asemenea, este perfectă pentru întărirea sistemului cardiovascular. 

Pe de altă parte, mingea de gimnastică solicită în mod special mușchii abdominali și contribuie la întărirea coapselor și a mușchilor fesieri. Trebuie să știți că, cu cât mingea este mai flexibilă, cu atât exercițiile sunt mai ușor de efectuat.

3. Yoga și fitness

Un alegere perfectă, mai ales dacă o combinați cu ceva exerciții de respirație și meditație. Pentru îndrumare în exercițiile de yoga, puteți folosi aplicație asana rebel. Iar pentru exercițiile de fitness, vă recomandăm aplicația Nike Training Club sau Blogilates.

Citește și: 5 sporturi care te fac mai productiv. Și de ce să îți poți convinge colegii sau angajații să facă sport împreună


Și nu uitați, hidratați-vă, dormiți suficient și mănâncați sănătos! Iar dacă aveți nevoie de orice sfat din zona resurselor umane, suntem aici. we do HR. Let’s build together.