Cine suntem?

Cu o echipă dedicată, we do HR îți oferă servicii complete de management al resurselor umane, de la consultanță în domeniul resurselor umane, administrarea personalului, salarizare, recrutare sau selecție la evaluarea personalului în conformitate cu reglementările legale în vigoare. Toate acestea croite pe nevoile specifice ale clienților noștri.

Credem că succesul poate fi atins doar prin dezvoltarea unei relații de încredere între noi și oamenii cu care lucrăm. Ne dorim de fiecare dată să aducem un parteneriat bazat pe promptitudine și profesionalism. De aceea, atuurile noaste se bazează pe înțelegerea nevoilor business-ului partenerilor, seriozitatea cu care abordăm fiecare posibilă provocare și modul în care reușim să găsim cele mai echilibrate și eficiente soluții.

ECHIPA we do HR

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniu, echipa we do HR este formată din Elena Dionisie (Managing Partner), Andreea Ionel (Senior Recruiter), Ana Petrescu (Recruiter) și Oana Radu (Administrare de personal și salarizare).

Elena Dionisie

Cu o expertiză de peste 15 ani în Managementul Resurselor Umane pentru companii cu peste 1000 de angajați (locale sau internaționale), Elena se ocupă de crearea și implementarea strategiei de resurse umane pe baza unor procese care țin cont de tipul achiziției de branduri, dezvoltări de produse, restructurări de business.

  • Certificare în metodologia Hogan Assessments – instrument folosit în orice demers de auto-conștientizare și coaching, precum și în optimizarea funcționarii echipelor
  • Certificare Global Career Development Facilitatorinstrument folosit în consultanța în orientare și dezvoltare în carieră

Andreea Ionel

Formată ca psiholog și psihoterapeut, Andreea este specializată în consiliere în carieră. Are o experiență vastă în recrutarea de nișă în industrii precum IT, educație, retail, finance, hospitality și logistică.

Ana Petrescu

Cu o experiență anterioară în domenii precum horeca și retail, Ana este specializată în recrutarea entry level și blue collar.

Oana Radu

Cu background economic și specializări în domeniul Resurselor Umane, Oana gestionează relațiile cu angajații partenerilor noștri și se asigură de întocmirea corecta și la timp a tuturor actelor și documentelor necesare pentru o bună funcționare a relațiilor de muncă.